Σύντομοι Όροι Παραγγελιών:
1) Ημερομηνία έναρξης μιας παραγγελίας θεωρείται η ημέρα της πιστοποίησης καταβολής του τιμήματος.
2) Η ημερομηνία παράδοσης μιας παραγγελίας είναι ενδεικτική και ενδέχεται να παρεκκλίνει κατόπιν ενημέρωσης του πελάτη, για λόγους ανωτέρας βίας ή υπαιτιότητα τρίτων.
3) Δέκα (10) ημέρες έπειτα από την ημερομηνία παράδοσης, εφόσον κωλυσιεργεί ο πελάτης , η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να μην αποθηκεύσει την παραγγελία σε δικές της εγκαταστάσεις, αλλά αντιθέτως να την αποστείλει σε εξωτερική αποθήκη με χρέωση του πελάτη.
Τρόποι Πληρωμής
Το DESIGN35BOUTIQUE σας δίνει τη δυνατότητα κατά την έναρξη της παραγγελίας σας να διαλέξετε παραστατικό, ανάμεσα από απλή απόδειξη ή τιμολόγιο. Κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, σάς δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε ένα από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:
ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ : Μπορείτε να καταθέσετε το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας, με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην διεκπεραίωσή της.
ΕUROBANK: IBAN GR5502601820000800200695417
Δικαιούχος : ΚΟΛΛΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
Χρειάζεται ΜΟΝΟ να μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς ή μέσω email ότι απλά έχετε ολοκληρώσει την κατάθεσή σας. Μόλις το σύστημα μας επιβεβαιώσει την πληρωμή σας, αμέσως θα προχωρήσει στο επόμενο στάδιο η παραγγελίας σας. Η παραγγελία θα αποσταλεί μόνο αν λάβουμε την κατάθεση. Η κατάθεση πρέπει να γίνει μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας. Αν το αντίστοιχο ποσό δεν κατατεθεί μέσα σε 72 ώρες, η παραγγελία θα ακυρωθεί.
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ.Η πληρωμή πραγματοποιείται κατά την παραλαβή του δέματος απο τον κούριερ.Τα μεταφορικά εντός Ελλάδας είναι στα 5.00€ και για αγορές άνω των 100.00€ είναι δωρεάν.Η συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ είναι η ELTA courier.
Επιστροφές
Επιστροφή στα έξοδα του προϊόντος η εταιρεία DESIGN35BOUTIQUE μπορεί να γίνει σε όλες τις περιπτώσεις όπου η εντολή εκτελείται εσφαλμένα, σε περίπτωση παράδοσης διαφορετικού από το είδος, ταξινομημένο κατά είδος ή ποσότητα, ή εάν ο τύπος παράδοσης της συσκευασίας είναι κατεστραμμένος, ή χύμα ή σε περίπτωση που το είδος είναι λάθος. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης πρέπει είτε να αποδεχθεί την παραλαβή του προϊόντος από την αρχή είτε να ζητήσει επιστροφή, σε συνεννόηση με την εταιρεία. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην κατάσταση που έστειλε η εταιρεία. Εάν δεν επιστραφεί εντός του χρονικού διαστήματος που έχει συμφωνηθεί σε συνεννόηση με την εταιρεία , τότε το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να μην αποδεχθεί την επιστροφή και ως εκ τούτου να αρνηθεί να αντικαταστήσει. Σε όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του πρώτου προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα του προϊόντος (π.χ. Παραλαβή.) Και να συμπληρώνεται η συσκευασία. Η επιστροφή αγαθών με χρέωση της εταιρείας θα γίνει είτε με προσωπική μεταφορά είτε με κάποια courier . Εάν τα προϊόντα επιστροφής υπό τον όρο ότι έχουν προηγουμένως λάβει και ελέγξει τα προϊόντα από την εταιρεία , η αντικατάσταση των προϊόντων θα είναι στο ίδιο προϊόν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα ή κάτι παρόμοιο. Σε περίπτωση που τα εμπορεύματα επιστραφούν με βλάβη ή ελλιπή η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό του οποίου θα καθορίζεται από την κατάσταση των αγαθών και θα κάνει μονομερώς και αυτόματα Των οποίων το σύνολο ή εν μέρει αντισταθμίζει την απαίτηση αυτού στον πελάτη. Οι επιστροφές προϊόντων, οι οποίες θεωρούνται ελαττωματικές θα πρέπει να εγκριθούν πρώτα από την εταιρεία. Εάν το μέγεθος δεν ταιριάζει, ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν και να το αλλάξει με διαφορετικό μέγεθος ή άλλο προϊόν. Πολιτική της εταιρείας μας είναι ότι δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Εάν ένα προϊόν βρεθεί ελαττωματικό κατά τη διάρκεια της παράδοσης, επιστρέψτε αυτό / αυτά χρεώνοντας την εταιρεία και αφού πρώτα ενημερώσετε την εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν επιστροφής / ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει από τον ίδιο πελάτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα που διατηρεί η επιχείρηση, είτε να το στείλει / αυτοί και να πληρώσει στην εταιρεία τα έξοδα παραλαβής. Η επιστροφή των αγαθών που είναι ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνει αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση στον πελάτη. Ταυτόχρονα, το προϊόν δεν πρέπει να καταστρέφεται και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν (απόδειξη κλπ.) Και να συμπληρώνει τη συσκευασία.